Sunday 25 December 2011

Nasi Lemak Ayam..

Dalam kesaratan ni..(adehh..dh 38w..aku pun xtau bile bby ni nk kuar)..aku smpt lg msk utk hujung minggu..pagi-pagi lg (xde la pg sgt pun) aku dh bgn..menu pg ni..nasik lemak ayam..2-3 jam jgk la aku dok kt dapo 2..ye la..wat slow2 je..kang teberanak plak..hihi..kejap duduk, bediri, duduk, bediri plak..perut ni dh ade rs skt2 tp kugagahkan jgk..stakat ni aku cume dpt rs false cntrction je..xde la kuat sgt..doktor kate 2 namenye 'Braxton Hicks'..klu uolz nk tau ape 2 braxton hicks, sila la google yer..hihi..smbg pd topik kali ni..ni la yg smpt aku wat smlm..alhamdulillah..selesai jgk aku msk..bak kate hubby....."marvelousss"..kembang semangkok mak aii..xsia-sia msk..ngeh2..mari kite zoom sket..
~sambal tumis ikan bilis~


~ayam goreng~
~ikan bilis goreng~
~timun~


~telo dadar..yg ni spesel dr hubby..dh nk mkn br aku tringat aku lupe nk rebus telo..kekeke~~

~ready to eat~


No comments:

Post a Comment